http://troickaschool.at.ua/sml2/33348269.png
http://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/2_str_nepolnaja_versija.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gif   http://troickaschool.at.ua/sml2/Troitske_s.gif
http://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gif
Меню сайту
Сайти вчителів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Випадкове фото
Міні-чат
Святкуймо разом
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2020 » Липень » 8 » Звіт
14:20
Звіт

      Звіт директора Троїцького закладу ЗСО І-ІІІ ст.

 

У 2019-2020 н.р. педагогічний колектив та адміністрація закладу працювали відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указів Президента України, рішень Уряду України, органів всіх рівнів з питань освіти і виховання, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, а також Статуту і дотримувались норм Конвенції про права дитини.

Загальна інформація про школу.

• Будівля прийнята в експлуатацію в 1967р.

• Школа має площу 2109кв.м

• Розрахована на 260 учнів.

• Зараз учнів – 145

• Класів – 11

• Педагогічних працівників - 19

• Обслуговуючого персоналу – 10

• Середня наповнюваність класів – 13 учнів

На початку навчального року у закладі навчалися 143 учні, з них – 75 дівчаток та 68 хлопчиків. На даний момент у закладі 145 учнів, 2 учнів вибули, а 4 учнів прибули. Учні пільгових категорій, які перебувають на обліку особливого контролю педколективу:

• Дітей під опікою – 5

• Дітей – сиріт - 4

• Дітей з малозабезпечених сімей – 22

• Дітей воїнів ООС – 8

• Дітей з багатодітних сімей – 29

• Дітей – інвалідів - 4.

Кадрове забезпечення. Основною метою роботи адміністрації школи є укомплектування закладу висококваліфікованими кадрами та їх збереження. З 19 вчителів:

• Спеціалістів вищої категорії – 10 вчителів

• Мають звання «Старший вчитель» - 7 вчителів

• Вчителів першої категорії – 6 вчителя

• Другої – 2 вчителя

• Спеціалістів – 1 вчителя.

Для стимулювання творчого професійного росту вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів. У 2020 році атестувалися 3 вчителя. Був затверджений графік проведення атестації та графік проведення відкритих уроків та заходів. Протягом року вчителі, які атестувались у цьому році, провели відкриті уроки та тренінги, цікаві відкриті заходи, виступали з доповідями на засіданнях МО та педагогічних радах.

Як же ми попрацювали в цьому році? Методична робота 2019-2020нр 1. Тематичні педагогічні ради  Особистісно-орієнтоване навчання і виховання як умова формування в учнів життєвих компетенцій. + «Екологічна безпека і сталий розвиток в освітньому процесі» (майстер-класи Луцька Л.П, Мельник Т.І)  Діяльність педагогічного колективу щодо створення психолого-педагогічних умов для особистісного самоврядування школярів. + «Громадянська відповідальність в освітньому процесі»  Система роботи вчителя – основа творчої педагогічної діяльності 2. Презентація власного досвіду вчителів Шарт Т.І, Коваль А.А. 3. Приймали участь у районних науково-практичних заходах. (Майстеркласи Іванова Н.І. Луцька Л.П.) 4. Районні семінари - Вихователів дитячих садочків та вчителів першого класу (Тофтул Г.В., Луцька Л.П.) - Зарубіжна література (Коваль А.А. Мельник Т.І) 5. Педагогічні конкурси  Учитель року 2020. Мельник Т.І. – ІІІ місце, Луцька Л.П. – ІІ місце у районі та участь у відбірковому етапі обласного конкурсу, учасниця конкурсу «Учитель року 2020» за версією журналу «Колосок».  Участь у сертифікації Луцька Л.П. 6. Атестація вчителів  Шарт Т.І – підтвердження вищої категорії та звання «Старший вчитель»  Коваль А.А. – підтвердження вищої категорії та звання «Старший вчитель»  Константиновський Р.А. – викладач предмету «Захист Вітчизни» І кваліфікаційна категорія  Константиновський Р.А. – керівник військово-патріотичного гуртка, 9 розряд. 7. Внутрішкільний контроль, вивчення стану викладання предметів: - Фізика (Шарт Т.І.) - Українська література (Коваль А.А.) - Захист Вітчизни (Константиновський Р.А.) (але викладання предметів Я у світі (3-4 кл) та природознавство (1-5 класи не перевірилися)) 8. Були проведені директорські контрольні роботи з предметів математика та українська мова у 4,9,11 класах. 9. Було організовано та втілене в життя індивідуальне навчання учнів Удовицька Є та Сорокопуд В. (оформлені документи, складений розклад, ознайомлені батьки…) 10. Організована і проведена шкільна учнівська олімпіада І етап. Та прийняли участь у районному та обласному рівнях - Дітковський М. – ІІІ місце у районному етапі математика (Шпілева М.С.) - Лященко М. – ІІІ місце фізика (Шарт Т.І.) - Лященко М. – І місце біологія (Руденко Г.М.) + участь в обл. етапі - Лященко М. - ІІІ місце біологія (Руденко Г.М.) - Лященко М. - ІІ хімія (Руденко Г.М.) - Лященко М. – І місце історія (Іванова Н.І) + ІІІ місце історія (обл) - Мельник О. – ІІ місце інформаційні технології (Прозоров Р.В) + участь в обл. етапі Дорошенко О. - ІІ місце укр мова та літер (Коваль А.А.) - Дорошенко О. – ІІ місце к-с «Знавці української мови ім. П. Яцика» (Коваль А.А.) - Дорошенко О. – ІІ місце к-с Т.Г. Шевченка (Коваль А.А.) - Лященко К. - ІІ місце к-с «Знавці української мови ім. П. Яцика» (Коваль А.А.) - Лященко К.- ІІ місце к-с Т.Г. Шевченка (Коваль А.А.) 11. Онлайн олімпіади  Математика. Платформа «На урок» прийняли участь 11 учнів 5 та 7 класів. Переможці Славінська Анастасія та Лященко Кирило (Тодоренко Л.В.)  Фізика. Платформа «На урок» прийняли участь 2 учні. Переможець Лященко Михайло (Шарт Т.І.)  Історія. Платформа «На урок» прийняли участь 11 учнів. Переможці Асанов Едуард, Остапюк Катерина, Мельник Олена, Дорошенко Олена, Пигар Аліна, Шутова Яніна, Лященко Михайло, Лященко Кирило.  Українська мова та література. Платформа «На урок» прийняли участь 16 учнів. Переможці Лященко Кирило, Усата Софія, Усата Олександра, Притула Катерина, Лященко Михайло, Пигар Аліна (Коваль А.А., Мельник Т.І.)  Українська література. Платформа «Всеосвіта» прийняли участь 4 учні. Переможці Лященко Михайло, Пигар Аліна (Коваль А.А., Мельник Т.І.) 12. МАН Рабиніна Ю. – ІІ місце у районному етапі захисту робіт (Іванова Н.І.) 13. Міжнародні інтерактивні конкурси - Наші учні є активними учасниками Міжнародних інтерактивних конкурсів «Кенгуру» (математика), «Бобер» (інформатика) , «Соняшник» (українська мова), природничий конкурс «Геліантус», природничий конкурс «Колосок» 14. Завершили роботу над науково-методичною проблемою «Формування конкурентоспроможної особистості засобами інноваційних технологій». Усі заплановані педради, семінари, наради, фестивалі були проведені. Але не випустили методичну брошуру, як планували. І не підвели підсумки. 15. Удосконалення педагогічної майстерності вчителів Курси підвищення кваліфікації при МОІППО:  Шпілева М.С. – ЗДВР  Мазалова О.В. – вихователь ГПД  Горносталь О.В. – вчитель фізкультури крім курсів це вебінари, онлайн курси платформ «На урок», «Всеосвіта», «EdEra», «Рrometheus»,… Виховна робота. Виховна робота закладу, протягом 2019-2020 року проводилась на основі нормативно-правового законодавства, концепції «Нової української школи» та Закону України «Про освіту», згідно затвердженому річному плану. Аналіз стану виховної роботи за рік показав, що педагогічний колектив закладу в своїй роботі використовує основні нормативні документи, плідно працює у напрямку національного та громадянського виховання учнів, формування у них свідомого ставлення до навчання і праці, створення життєдіяльних класних колективів. Пріоритетними напрямками роботи були: - формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів; - виховання поваги до Конституції та законодавства України, державної символіки; - формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою; - утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті; - збагачення народних традицій, звичаїв; - виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці; - формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря; - збереження повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я; - формування екологічної культури учнів, гармонії їх відносин з природою; - створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації; - посилення уваги до питань морально-естетичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів; - створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей - сиріт та дітей, що залишилися без батьківського піклування; - покращення психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям; - доцільне використання можливостей позашкільних навчальних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи. Визначення даних напрямків і завдань виховної роботи було зроблено завдяки всебічному вивченню соціально - педагогічних умов діяльності закладу. Були вивчені і проаналізовані контингент учнів (складено соціально-педагогічний паспорт закладу ), зроблено аналіз педагогічних кадрів, зокрема класних керівників. Всі класні керівники багато уваги приділяють своїм учнівським колективам, індивідуальній роботі з дітьми, організації позаурочної пізнавальної діяльності, укріпленню контактів з батьками, взаємодії з учителями – предметниками. Велика увага приділялась питанню охорони дитинства. У соціально-педагогічному паспорті школи відображені всі категорії дітей, які можуть потребувати і потребують допомоги. Ці діти користуються особливою увагою. План виховної роботи закладу був спрямований на реалізацію основних завдань і пріоритетних напрямків з урахуванням народного календаря, традицій закладу та загальнодержавних свят. Всі заходи були проведені в зазначені терміни і на достатньому організаційному та художньо - естетичному рівні. Протягом першого семестру кожного тижня проводились тематичні виховні години та бесіди згідно планів виховної роботи. У 2019-2020н.р. робота проводилась згідно програми « Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» , затверджених наказом Міністерства освіти і науки , молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243. « Концепції національно-патріотичного виховання , основної проблеми школи , виховного плану школи та плану роботи педагога-організатора . Впродовж поточного року проводилися загально-шкільні свята та заходи , тематичні лінійки , уроки мужності , уроки пам’яті ,бесіди, заняття тренінги , інтелектуальні ігри , ринди по відвідуванню школи учнями , дотримання санітарно-гігієнічних норм в класних кімнатах та засідання шкільного комітету , участь у заходах . Вихона робота в школі проводилася за такими орієнтирами : - ціннісне ставлення до себе - ціннісне ставлення до сім’ї , родини ,людей - ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави - ціннісне ставлення до праці - ціннісне ставлення до природи - ціннісне ставлення до культури і мистецтва . Через залучення учнів до діяльності учнівського самоврядування відбувається підготовка майбутніх активних громадян держави . У вересні 2019 року були проведені вибори президента шкільного самоврядування . Разом із президентом було обрано склад шкільного самоврядування , і на чолі з президентом воно почало працювати . В склад самоврядування входять такі учні : Бітюк Анастасія , Хомич Анастасія , Мельник Олена , Пигар Аліна , Тесленко Каріна , Ощепкова Юлія , Остапюк Катерина , Посад Валентина , Лупащенко Ілля , Криворучко Софія . Заходи, які були за ініціативою самоврядування це: День Вчителя, Осіннє Свято, День Св. Миколая , День закоханих, Новий рік і 8 березня . Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним , насиченим , цікавим. Діти вчаться відчувати відповідальність , проявляти ініціативу , допомагати один одному . За планом Заступника директора по виховній роботі та педагога - організатора були проведені такі заходи : Свято Першого дзвоника , День смайлика, День миру , Визволення України від нацистів , День почти , День Соборності , День Українського козацтва , День боротьби зі снідом , День порозуміння з ВІЛ-інфікованими . Була проведена міжнародна акція «16 днів проти насилля», в яку входили виставка малюнків на тему : Щаслива сім’я без насильства « проводились виховні години з теми : Міжнародний день боротьби з насильством , щодо жінок» , були проведені інформаційні години , щодо цієї акції , Проводилася акція до дня людей з особливими вадами «Подаруй добро» . Були проведені лекції з правоохоронних органів та служби у справах дітей . Також проводилися : Осіння виставка композицій зимова ярмарка до дня Святого Миколая , Посвята в старшокласники , Олімпійський тиждень , Волонтерська допомога Атовцям. Під керівництвом вчителів та класних керівників були проведенні виховні години та різноманітні заходи : День партизанської слави , День пам’яті трагедії Бабиного яру , День Української писемності , День Гідності та Свободи , Всесвітній день права, День пам’яті героїв Крут , День пам’яті воїнів-інтернаціоналістів , День Героїв Небесної сотні , Міжнародний день рідної мови , День народження Тараса Шевченка . На базі 4-го класу був проведений кругли стіл на тему « Булінг» . Класними керівниками були проведені тренінги та виховні години , щодо лідерства . У 2020-2021 н.р. продовжуватимемо роботу із трикутником співпраці : « Батьки – діти – вчителі » . Він дає можливість більш ефективної дієвої організації школярів та сприяє формуванню демократичних традицій між всіма членами шкільного врядування . Безпосередня робота з учнями буде спрямована на виховання громадянина – патріота , інтелектуально розвинену особистість ,духовно і морально зрілу особистість , готову протистояти асоціальним впливам , вправлятися з особистими проблемами , творити себе і оточуючий світ. Успіх виховного процесу залежить від стосунків між педагогом і учнем, які повинні будуватися на підставі співдружності і ділового партнерства. Вчитель і учень – рівноправні суб’єкти навчально-виховної діяльності. Тому слід більшу уваги приділяти стимулюванню внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх оптимальної участі в суспільній діяльності у справі виховання. Медичне обслуговування. У школі вирішено питання щодо організації медичного обслуговування. Щороку всі працівники школи та учні проходять медогляд. У закладі є медичний кабінет. Медсестра, Луняка Вікторія Євгенівна, працює на 0,75 ставки з 10 год до 15 год. Згідно наказу №682 від 16.08.2010р. Міністерство Охорони здоров’я України «Про удосконалення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів», учні закладу пройшли медичний огляд в Новоодеській районній лікарні. Виїзд медпрацівників лікарні в цьому році не відбувся. Наші фельдшера з місцевого ФАПу приходили виставляти учням прививки від гепатиту і деякі вчителі та техпрацівники також поставили прививки від правця. Учні школи в основному знаходяться в основній групі з фізичного виховання, тільки 6 учнів відносяться до підготовчої групи і 2 учні – до спеціальної. Але розділення на групи на уроці з фізкультури в нашій школі неможливе, тому діти ходять на уроки фізкультури разом з усіма і вчитель фізкультури слідкує за виконанням ними вправ. В цьому навчальному році наша школа двічі закривалась на карантин, тому в цей час ми працювали з учнями дистанційно, що дало змогу виконати плани з навчальних предметів, а що не встигли – ми будемо допрацьовувати на навчальній практиці, що проходитиме з 3 червня травня по 14 червня цього року. Основні причини звернення дітей та вчителів до медичної сестри На протязі навчального року до мед.сестри зверталися з різними питаннями Підвищений артеріальний тиск Знижений артеріальний тиск Біль у шлунку Головний біль Запаморочення Нудота – рідше блювання Забої. Подряпини Порівнюючи минулий рік і теперішній, то цей рік пройшов значно краще, і звернень було менше. Звернення. Вчителі – в середньому за місяць – 35-40, за рік 320-360. З проблемами підвищеного АТ та головного болю. Тех.працівники – в середньому за місяць – 30-45 звернень, за рік 370-400. З такими ж проблемами підвищеного АТ. Головний біль. Рідше знижений АТ. Діти – щоденно – 4-5 звернень, за місяць – 80-100, за рік 700-900 звернень. найчастіше звернення не серйозні, головний біль, подряпини, нудота, або звільнення від навантажень на уроки фізичного виховання дівчаток. Але у будь якому випадку навіть без причини наші діти потребують уваги. Медикаменти—районна рада та відділ освіти на цей рік не забезпечила медичний кабінет медикаментами. Тому все необхідне придбалось за зібрані кошти школи. Часті звернення в осінньо-зимовий період з приводу болю в горлі та загальної слабкості: допомога – виміряти температуру тіла, огляну сливову оболонку горла та за потребою дати парацетамол від температури, повідомити класного керівника та батьків про стані динити і направити разом з батьками додому на лікування чи до фельдшерського пункту для призначення лікування. Від болю в горлі стрептоцид, септифрил. При нежиті фармазолін в краплях. У весняний період часті звернення з приводу мозолів, натертості ніг, царапин, зсадин – допомога: перекис водню, розчин бриліантового зеленого, йод. Дівчата з 7 по 11 клас часто звертаються з приводу менструального болю з проханням звільнити з навантажень на уроці фізичного виховання. Медична сестра оцінює стан здоров’я дитини, дає знеболювальні засоби та довідку з проханням до вчителя для полегшення навантаження. 2 рази на місяць проводиться перевірка голів дітей на виявлення педикульозу при виявленні вошей чи гнид класний керівник разом з медичною сестрою телефонує батькам з проханням забрати дитину зі школи і провести обробку голови дитини, якщо необхідна рекомендація з цього питання мед сестра надає її. ХАРЧУВАННЯ. В нашому закладі налагоджено харчування учнів повноцінним обідом з трьох страв. Перша страва: борщ український, різноманітні супи, розсольник, зелений борщ. Друга страва: різноманітні каші (гречана, рисова, арнаутка), картопля відварена з вершковим маслом, макарони, печеня по домашньому; третє – напої, а саме соки фруктові, компот з сухофруктів, чай з цукром, компот з свіжих яблук, яблука свіжі). В меню присутня риба свіжоморожена, філе куряче, печінка говяжа. Продуктами забезпечують заклад фірми постачальники згідно тендерів проведених районним відділом освіти : 1. ТОВ «Айрін – Ніка» 2. ТОВ «Ю.Кей» 3. ФОП «Заставенко Л.В.» 4. Постачальник хліба – Терновський хлібозавод Продукти постачаються 2 рази на місяць , з сертифікатами якості, в яких вказана дата виготовлення та кінцевий термін вживання. В нашому закладі складене та завірене в області двотижневе сезонне меню, в якому збалансовано потрібні для дитячого організму жири, білки та вуглеводи. Продуктами заклад забезпечувався на протязі навчального року вчасно, тому меню та норми харчування виконувалися згідно норм. В 5-11кл. харчується: За батьківські кошти – 31учень П і л ь г о в и к и : Малозабезпечені – 22 учні Сироти, позбавлені батьківського піклування – 9 учнів АТО – 2 учні Ціна обіду в старшій школі на 20.05.19р. склала 13,00 грн. В 1-4кл. харчується: За батьківські кошти 50%- 50% сільська Рада – 40 учнів П і л г о в и к и: Малозабезпечені – 10 учнів Сироти, позбавлені батьківського піклування – 4 учні АТО – 6 учнів. Ціна обіду в молодшій школі на 12.03.20р. склала 14,00 грн. Медична сестра, кухар та завгосп нашого закладу співпрацюють з членами батьківської ради , проводяться щомісячні перевірки членами батьківської ради школи, які фіксуються в відповідних протоколах. Предмет перевірок : санітарний стан кухні, відповідність зберігання продуктів харчування, виконання норм харчування, відповідно до віку дітей. Працівники кухні дуже вдячні батьківській раді за миттєве реагування на прохання поповнення шкільної їдальні посудом, а саме чашками. Отримання матеріалів та обладнання в Троїцькому ЗЗСО І-ІІІст. в 2019- 2020 навчальному році Матеріали отримані зі складу «Комунальна установа РЦФГ та НМЗЗО» 1. Матеріали для встановлення мийки двухсекційної для миття овочів згідно рахунку №155 жовтень 2019р. на загальну суму 857,50грн. 2. Для НУШ : БПФ кольорового друку Epson L 3100 (C11CG88401) + USB cadi накладна №765 10.12.19р. на загальну суму 3899,16грн., 3. Ігровий набір Six Brscks накладна №766 від 10.12.19р. на загальну суму 232,50грн. 4. Для НУШ: Ламінатор LM-A4 125 3v1 накладна №26 від 28.01.2020 року 5. Бойлер Горение 80л сухий на суму 4800 грн. 6. Для НУШ: ігровий набір Six Bricks 15 штук на загальну суму 232,5 грн. (Накладна 766 від 10.12.19 року) 7. Для НУШ: БПФ кольорового друку Epson L 3100 на суму 3899,16 грн.(накладна №765 від 10.12.19р.) 8. Класна кімната (меблі: шафа напівзакрита 1 шт., шафа відкрита 2шт., шафа напівзакрита 2шт., стіл вчителя 1-дверний 1шт., стілець напівмякмй 1шт.) Акт виконаних робіт від 10.10.2019 року. 9. Встановлено мультимедійна дошка в кабінеті інформатики 10. Для проведення планового ремонту отримано фарби емаль різні на загальну суму 8355грн. 80 коп. (Накладна № 187 від 04.05.20р.) 11. Цемент 500 кг7, на загальну суму 1794 грн. ( накладна № б/н від 04.05.20р.) 12. Отримано дезінфікуючи засоби «Саніліт СТ» 1 кг тае «Еконорм дез. хлор» 1 кг., на загальну суму 960 грн. 13. Матеріали для встановлення умивальників в їдальні закладу згідно припису санепідстанції на загальну суму 3462,50 грн. (Накладна від 12.02.20 року). 14. Матеріали для підключення наявних в закладі інтерактивних дошок на загальну суму 2280 грн. За депутатські кошти : 1. Телевізор LED ERGO LE43 Smart 7000 грн. 2. Математичний клас ( мультимедійна дошка, проектор, ноутбук) в математичному класі. За бюджетні кошти : 15. Проведено капітальний ремонт даху спортивного залу та харчоблоку. На кухні та в їдальні замінено підвісну стелю. 16. За власні кошти працівників придбано та встановлено нові металопластикові двері на кухні та вікно, для видачі їжи. Пофарбовано всі стіни їдальні водоемульсійною фарбою різних відтінків. Під час літнього ремонту: 17. Проведено капітальний ремонт складського приміщення для збереження овочів (перештукатурені всі стіни, зроблена нова стяжка на підлозі та покрита половою плиткою ) 18. Встановлено два умивальника в їдальні закладу, для миття рук дітьми перед обідом (згідно припису санстанції). 19. Проведено ремонт в складовій для зберігання продуктів харчування. 20. Проведено поточний ремонт приміщення закладу (класні кімнати, кабінети, актовий зал, допоміжні приміщення, топкові). 21. Проведено фарбування ігрового містечка на подвір’ї закладу. 22. Проведено фарбування спортивного інвентар я на спортивному майданчику. 23. Проведено фарбування вапном огорожі закладу, горіхового саду, всіх дерев на подвір’ї, муру біля майстерні, алеї до закладу. У зв’язку з виробничою необхідністю ( згідно наказу РВО №14 від 22.01.2020 року) з Михайлівської ЗОШ було передано у постійне користування до нашого закладу матеріальні цінності на суму 54269 грн. 45 коп., а саме дошки шкільні , комп’ютер, підручники, кухонний інвентар та посуд, обладнання для кухні, дзеркало, люстру, електросушилку для рук, електром’ясорубку, мотокосу, стільці та учнівські столи, вогнегасники, плиту електричну побутову, холодильники побутові 2 штуки, морозильна камера, водонагрівач побутовий(бойлер б/у), тенісний стіл та ін. ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН. Адміністрація школи приймає усіх батьків учнів та громадян у будь який час, хоч у нас є прийомні дні та години. Тому у кого які виникають питання чи проблеми, звертайтесь у будь який час. У цьому навчальному році поступило 2 звернення від батьків у письмовій формі та 2 усних звернення. По даним питанням було проведено відповідну роботу і на даний час усі питання вирішені але знаходяться на постійному контролі в адміністрації закладу. Основні питання – це взаємовідносини між учнями, які переростали із звичайних образ до бійок. Хочеться нагадати вам про те, що учні не мають право користуватись мобільними телефонами під час уроків, а вчителі не відповідають за пошкодження телефону або його зникнення. Про це говорили ми не один раз, але все рівно виникають проблеми, скарги, непорозуміння. Батьки дають телефони навіть малим дітям, які часто їх гублять. Тому ще раз подумайте – чи потрібен телефон вашій дитині? Можливо краще купити стаціонарний комп’ютер, який дуже потрібний дитині для навчання. Поговоримо і про перевезення учнів шкільним автобусом. Дуже багато проблем було з поведінкою учнів під час перевезень. Після встановлення камери в автобусі, поведінка налагодилась і це контролює вихователь Горносталь О.В. Але ще хочу наголосити про правила перевезення учнів. В вересні місяці формується пакет документів на перевезення і складаються списки дітей та вчителів які мають право на користування автобусом. Ці списки дають нам класні керівники і ми сдаємо його до відділу освіти. Але ви забуваєте, що правом користування автобусом мають учні та вчителі, які проживають на відстані більше 3 км від навчального закладу. Тому наші учні не мають право користуватись шкільним автобусом, бо у нас відстань до крайньої зупинки 2,2 км. Вчителі та діти, які проживають у Новій Одесі або у с. Михайлівка мають таке право. Але так як автобус з краю їде не повний, ми в список вписали дітей з початкової школи, яким таке важко йти з краю і особливо узимку брали усіх дітей. Але водій автобуса ризикував, йому могли дати штраф за те, що він везе стоячих дітей. Весною, коли стало вже тепло ми об’явили у школі, що підвозить будуть тільки учнів початкової школи. Але знову виникли суперечки. Тому я прошу вас, шановні батьки, про це подумати у наступному році і написати заяву на можливість підвозу ваших дітей, це стосується і дітей з особливими, обмеженими можливостями. А останні, особливо учні середніх і старших класів повинні ходити пішки, це їх здоров’я. Ми працюємо в умовах реформи загальноосвітнього процесу, інноваційних втілень в освітній процес – це Нова українська школа. І всі завдання, які ставить перед нами МОН України ми не зможемо здійснити без вас, дорогі батьки. Ми зараз з вами партнери – люди, які працюють над спільною проблемою, над спільним проектом – це ставлення Нової людини, людини, яка зможе орієнтуватись у нашому мінливому просторі, зможе знайти своє – те, що їй буде цікаво, буде бачити результат і головне, щоб вони достойно прожили на своїй батьківщині, щоб не йшли шукати кращого в інші світи. Ми щиро вдячні усім батькам за роботу з дітьми під час карантину. Розуміємо, що це дуже важко. Але вчителі намагались зробити уроки цікавими, приймались роботи із запізненням і обов’язково враховували,що ця робота самостійна для учнів. Тому вчителі усім вдячні за розуміння та підтримку. Все робиться для ваших дітей.

Переглядів: 363 | Додав: вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Час
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Block title
Вітаємо

Вітаємо іменинників лютого:

- Луцьку Л.П.

- Хомич В.В.

- Шарт Г.М.

- Дітковську С.

- Удовицьку О.

- Хоменко Н.

- Удовицьку Д.

- Усатого І.

- Камшечко В.

- Джумагелдієва М.

- Римбалович В.

- Посад В.

- Хомич А.

- Шарт О.

Прогноз погоди