http://troickaschool.at.ua/sml2/33348269.png
http://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/2_str_nepolnaja_versija.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gif   http://troickaschool.at.ua/sml2/Troitske_s.gif
http://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gif
Меню сайту
Сайти вчителів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Випадкове фото
Міні-чат
Святкуймо разом
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2018 » Квітень » 24 » Методичне перехрестя
08:55
Методичне перехрестя

Проростає у полі зернина –

  • мати ми хліб на столі.

А до школи приходить дитина –

Це майбутній господар Землі.

Ти береш її зразу ж за руку

І крокуєш тернистим шляхом,

І стаєш їй учителем, другом,

А ще мамою й класним керівником.

Ну хіба ж є щось краще на світі,

Ніж прожити дитяче життя,

Їхні душі відчуть, зрозуміти,

Й разом з ними іти в майбуття?!

 

19 квітня в закладі відбулося методичне перехрестя з теми: "Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в практиці виховання" Учасників перехрестя зустрічали костюмовані персонажі Капелюшник та Метелик. Метою методичної творчості класних керівників було: показати професійну майстерність у цілісній моделі виховної системи школи та на практиці.

Перехрестя – це презентація та демонстрація знань, професійних умінь, досягнень.

В ході засідання було висвітлено досвід роботи класних керівників 1-4 класів „Називай мене квіткою − я буду цвісти“. Це дієва модель виховної роботи у початковій школі, яка передбачає гармонійне поєднання освіти і виховання, спрямованої на усвідомлення дитиною себе як невід’ємної частини природи.Класний керівник 6 класу Мельник Т.І. поділилася досвідом роботи з теми: „Сильні, бо разом“, тобто формування дієвого учнівського колективу.

Класним керівникам 7-8 класів було запропоновано створити модель життєдіяльності класу в режимі сучасного особистісно зорієнтованого виховання.

Вони уявили, що корабель – це модель класу, на одному кораблі – Данилець І.М., на іншому- Шпілева М.С. і їхні команди; вітрильник – це ідея, напрями діяльності, хвилі – завдання, які вони вирішують, хмари – проблеми, які заважають на шляху, сонце – це те позитивне, що веде кораблі уперед .

Виховна робота з учнями 9-10класів „Шлях до успіху“ розкрила систему роботи з класом, орієнтиром якої є створення сприятливого виховного середовища для досягнення успіху у житті як кожної дитини, так і класного колективу. А досвід роботи класного керівника 11 класу спрямований на духовно-моральне виховання учнів на порозі самостійного життя.

 

Переглядів: 34 | Додав: вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Час
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Block title
Вітаємо

Вітаємо іменинників лютого:

- Луцьку Л.П.

- Хомич В.В.

- Шарт Г.М.

- Дітковську С.

- Удовицьку О.

- Хоменко Н.

- Удовицьку Д.

- Усатого І.

- Камшечко В.

- Джумагелдієва М.

- Римбалович В.

- Посад В.

- Хомич А.

- Шарт О.

Прогноз погоди