Проростає у полі зернина –
А до школи приходить дитина –
Це майбутній господар Землі.
Ти береш її зразу ж за руку
І крокуєш тернистим шляхом,
І стаєш їй учителем, другом,
А ще мамою й класним керівником.
Ну хіба ж є щось краще на світі,
Ніж прожити дитяче життя,
Їхні душі відчуть, зрозуміти,
Й разом з ними іти в майбуття?!
19 квітня в закладі відбулося методичне перехрестя з теми: "Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в практиці виховання" Учасників перехрестя зустрічали костюмовані персонажі Капелюшник та Метелик. Метою методичної творчості класних керівників було: показати професійну майстерність у цілісній моделі виховної системи школи та на практиці.
Перехрестя – це презентація та демонстрація знань, професійних умінь, досягнень.
В ході засідання було висвітлено досвід роботи класних керівників 1-4 класів „Називай мене квіткою − я буду цвісти“. Це дієва модель виховної роботи у початковій школі, яка передбачає гармонійне поєднання освіти і виховання, спрямованої на усвідомлення дитиною себе як невід’ємної частини природи.Класний керівник 6 класу Мельник Т.І. поділилася досвідом роботи з теми: „Сильні, бо разом“, тобто формування дієвого учнівського колективу.
Класним керівникам 7-8 класів було запропоновано створити модель життєдіяльності класу в режимі сучасного особистісно зорієнтованого виховання.
Вони уявили, що корабель – це модель класу, на одному кораблі – Данилець І.М., на іншому- Шпілева М.С. і їхні команди; вітрильник – це ідея, напрями діяльності, хвилі – завдання, які вони вирішують, хмари – проблеми, які заважають на шляху, сонце – це те позитивне, що веде кораблі уперед .
Виховна робота з учнями 9-10класів „Шлях до успіху“ розкрила систему роботи з класом, орієнтиром якої є створення сприятливого виховного середовища для досягнення успіху у житті як кожної дитини, так і класного колективу. А досвід роботи класного керівника 11 класу спрямований на духовно-моральне виховання учнів на порозі самостійного життя.
|