http://troickaschool.at.ua/sml2/33348269.png
http://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/2_str_nepolnaja_versija.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/dzvonik.gif   http://troickaschool.at.ua/sml2/Troitske_s.gif
http://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gifhttp://troickaschool.at.ua/sml2/ukraina-edina.jpghttp://troickaschool.at.ua/sml2/6ff3a419fd5d9b7f19df2ebe8bd4e477.gif
Меню сайту
Сайти вчителів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Випадкове фото
Міні-чат
Святкуймо разом
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Навчальна робота

Складові їжі. Принципи вибору їжі.
22.04.2013, 18:29

Урок з курсу
"Основи здоров'я"
4 клас

Складові їжі.
Принципи вибору їжі

 

 

 

 

 Підготувала

 вчитель початкових класів

Троїцької ЗОШ I-III ступенів

 Куликовська Людмила Олександрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   2012р
Тема:
Складові їжі. Принципи вибору їжі. Практична робота: встановлення вимог до якості їжі

Мета: Продовжувати формувати вміння правильно добирати їжу, знати складові їжі. Вчити дітей визначати якість їжі. Розвивати увагу, пам’ять,   спостережливість. Виховувати прагнення берегти власне здоров’я

Обладнання: підручник, зошит з друкованою основою, картки зі словами, малюнки.       

Зміст:

I.                  Організація класу

II.               Перевірка домашнього завдання

1.     Дидактична гра «Нехворійко»

(Якщо називається ознака здоров’я, то плескати в долоні, а якщо ні – сидіти тихо):

-         нічого не болить ;

-         пружні м’язи;

-         вільні рухи;

-         кашель;

-         добрий апетит;

-         гарний настрій;

-         біль у горлі;

-         дратівливість;

-         дзвінкий голос;

-         поганий апетит.

2.     Дидактична гра «Продовж речення»

-         Комплекс фізичних вправ, що виконується вранці, називається …   (зарядка).

-         Звичайне положення тіла людини в стані спокою та в русі називається …   (постава).

-         Зуби треба чистити …   (вранці та ввечері).

-         Чужою зубною щіткою …   (не можна користуватися).

-         Лікар, що лікує зуби, називається …   (стоматолог).

-         Сплощення поверхні підошви стопи називається …   (плоскостопість).

-         Ми повинні їсти для того, щоб … (роздуми учнів).

III.           Вивчення нового матеріалу

1.     Дидактична гра «Блискавка»

(За одну секунду діти повинні прочитати слово на картці. Після цього картка вивішується на дошку).

Слова на картках : білки, жири, вуглеводи, вітаміни, вода, мінеральні речовини.

2.     Бесіда з елементами розповіді

-         Навіщо нам потрібні білки, жири та вуглеводи ?

-         А що з них важливіше ?

В одному незвичайному царстві, у казковій державі жили собі нерозлучні друзі – Білок, Жирок та Вуглеводик.

Якось друзі посперечалися між собою : хто з них важливіший. «Я найважливіший. Я потрібний як будівельний матеріал для організму,- гордо сказав Білок . – Без мене не утворюються нові клітини, а коли немає росту – немає життя».

«Я теж потрібний організму,- сказав Жирок. – Якщо мене немає, організм не отримає тепла, вистигне і помре».

 «Все в світі створене руками людини : одяг і взуття, їжа і телевізор – все зроблене працею, - сказав Вуглеводик. – І якщо мене не буде, організм не рухатиметься, людина не буде жити».

Почувши це, Організм сказав:»Будинок складається з блоків і перекриттів, цементу і цегли, віконних і дверних рам, і якщо не буде хоч однієї деталі, будинок зруйнується. Ось так і я. Всі ви для мене важливі, всі ви дуже мені потрібні: і Білок, і Жирок, і Вуглеводик. Завдяки вам я живу, росту, працюю і навчаюсь».

-         Яка ж роль білків, жирів та вуглеводів в організмі ?

-         У яких продуктах вони містяться ? (Робота з малюнками в підручнику на сторінці 22-23)

-         Які ви знаєте вітаміни ?

-         Які ви знаєте вітаміни ?

-         Навіщо вони потрібні ?

У давнину завойовники, якщо не могли взяти міста або фортеці штурмом, намагалися зламати опір захисників тривалою облогою.

В обложених містах через деякий час починалася дивна хвороба. У людей кровоточили та набрякали ясна, на слизових оболонках виникали виразки, розпухали суглоби. І якщо облога була довготривалою, люди починали вмирати.

Воїни і мирні мешканці, в тому числі і діти, гинули не на полі бою, а від хвороби. Нерідко ця дивна хвороба для обложених була страшнішою від ворожих гармат і клинків. Часто вона забирала більше життів матросів під час кругосвітнього плавання, ніж страшні шторми. І дивним було те, що ця хвороба поступово відступала, якщо закінчувалися військові дії або матроси виходили на сушу.

ЇЇ називали скорбут або цинга. Страшною була цинга тому, що не знали , як її лікувати.

Пізніше люди дізналися, що ліками проти цинги є  овочі і фрукти, багаті на вітамін С, який підвищує опір організму збудникам хвороб.

А міститься він у квасолі, шипшині, цибулі, чорній смородині, обліписі, солодкому перці, томатах, суницях, капусті, апельсинах, лимонах.

3.     Робота з підручником

(Бесіда за таблицею на сторінці 27).

4.     Продовження розповіді

Корисними є і мінеральні речовини. Вони входять до складу кісток, зубів, крові, м’язів та інших органів. Найбільше в організмі кальцію, фосфору, натрію, заліза. Вони містяться в молоці, сирі, яйцях, круп’яних виробах, яблуках. Йод і фтор є в морських продуктах та рослинній їжі. Мідь – у вівсяній та гречаній крупах.

Вітаміни та мінерали не діють окремо. Тому й слід вживати таку їжу, яка містить достатню кількість усіх життєдайних вітамінів та мінеральних речовин .

IV.           Закріплення вивченого матеріалу

   Дидактична гра «Відгадай мене»

(Учитель загадує якийсь продукт харчування. Описує , що в ньому міститься. Діти повинні відгадати, що це таке).

V.               Практична робота

   Дидактична гра «Візит до магазину».

(Діти повинні обрати якийсь продукт харчування, звернувши увагу на дату його виготовлення).

VI.           Підсумок уроку

Прочитати та пояснити вислів :

жЇа – лереджо птела, уорст, нерегії ат ров’яздо нидлюи.

 

 

 

 

 

Категорія: Навчальна робота | Додав: вчитель
Переглядів: 1816 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Час
Block title
Вітаємо

Вітаємо іменинників лютого:

- Луцьку Л.П.

- Хомич В.В.

- Шарт Г.М.

- Дітковську С.

- Удовицьку О.

- Хоменко Н.

- Удовицьку Д.

- Усатого І.

- Камшечко В.

- Джумагелдієва М.

- Римбалович В.

- Посад В.

- Хомич А.

- Шарт О.

Прогноз погоди